REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Gabinety kosmetyczne i lekarskie w technologii prefabrykowanej od firmy Wolf Systemartykuł
Pokaż artykuł
Gabinety kosmetyczne i lekarskie w technologii prefabrykowanej od firmy Wolf System
W dzisiejszych czasach liczy się pośpiech i precyzja. Aby klient lub pacjent był zadowolony z usług...
Miliardy złotych zainwestowane przez ORLEN zwiększają bezpieczeństwo energetyczne Polakówartykuł
Pokaż artykuł
Miliardy złotych zainwestowane przez ORLEN zwiększają bezpieczeństwo energetyczne Polaków
Rekordowe 36 mld zł Grupa ORLEN przeznaczy tylko w tym roku na realizację strategicznych inwestycji trwale zwiększających bezpieczeństwo energetyczne i niezależność surowcową Polski. To o 12 mld zł więcej niż wyniosły łączne wydatki koncernu na inwestycje w latach 2008-2015. Zgodnie ze strategią, do 2030 roku, na inwestycje ORLEN przeznaczy łącznie 320 mld zł.
Wschodnia Obwodnica Wrocławia (Bielany-Łany-Długołęka)inwestycja
Pokaż inwestycję
Wschodnia Obwodnica Wrocławia (Bielany-Łany-Długołęka)
Program przystankowy ułatwi dostęp do miejsc uzdrowiskowych i turystycznychartykuł
Pokaż artykuł
Program przystankowy ułatwi dostęp do miejsc uzdrowiskowych i turystycznych
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A zmodernizują 12 przystanków na linii kolejowej z Tarnowa do Muszyny przy wsparciu Rządowego Programu przystankowego. Ogłoszono przetarg na realizację prac inwestycyjnych. Dzięki temu zwiększy się dostępność komunikacyjna mieszkańców. Podróżni zyskają lepsze możliwości dojazdu pociągiem, m.in. do miejscowości uzdrowiskowych i turystycznych na południu Polski.
Koleje Dolnośląskie, jako pierwszy przewoźnik w Polsce, uruchamiają wagony roweroweartykuł
Pokaż artykuł
Koleje Dolnośląskie, jako pierwszy przewoźnik w Polsce, uruchamiają wagony rowerowe
Koleje Dolnośląskie, jako pierwszy przewoźnik w Polsce, uruchamiają wagony rowerowe. Pierwszy skład na początku lipca wyjedzie na trasę z Wrocławia, przez Sobótkę do Świdnicy.
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznańartykuł
Pokaż artykuł
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznań
Centralny Port Komunikacyjny buduje pierwszą linię Kolei Dużych Prędkości, uwzględniając na każdym etapie planowania, projektowania i realizacji najwyższe możliwe parametry przejazdu pociągów KDP.
inwestycja
Pokaż inwestycję
Park rozrywki
Łutynówko
Stokado z finansowaniem na budowę kolejnych obiektów self-storage w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Stokado z finansowaniem na budowę kolejnych obiektów self-storage w Polsce
Stokado, należące do Redefine Properties i Griffin Capital Partners, drugi największy operator self-storage w Polsce, otrzymał 80 mln zł finansowania dłużnego od Banku Pekao. Pieniądze przeznaczone są na refinansowanie oraz rozwój inwestycji w Krakowie i Warszawie oraz przyspieszą ekspansję firmy na kluczowych rynkach
Lepszy transport towarów koleją z portów w Gdańsku i Gdyniartykuł
Pokaż artykuł
Lepszy transport towarów koleją z portów w Gdańsku i Gdyni
Poprawa kolejowego dostępu do portów morskich nad Bałtykiem to jedno z największych wyzwań inwestycyjnych, realizowanych w ostatnich latach przez PLK SA. Dzięki pracom do nabrzeży w Gdańsku i Gdyni dojeżdża więcej dłuższych i cięższych pociągów, przewożących więcej towarów najbardziej ekologicznym środkiem transportu, jakim jest kolej. To nie koniec zadań zmierzających do poprawy przepustowości na sieci linii kolejowych w kierunku portów.
Kamienica lecznicy "Pod koniem"inwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica lecznicy "Pod koniem"
Łódź, Kopernika 22
[Kraków] Kompleks Apartamentowy, ul Dembowskiego 1inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Kompleks Apartamentowy, ul Dembowskiego 1
Kraków, Podgórze, Dembowskiego 1
Doki Officeinwestycja
Pokaż inwestycję
Doki Office
Gdańsk, Młyniska, Ks. Jerzego Popiełuszki 8
Centrum logistyczne Media Expertinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum logistyczne Media Expert
Bydgoszcz, Władysława Paciorkiewicza
Jest nowy projekt kompleksu Fabryka Perun w Warszawie. Będzie niższa zabudowa i inwestycje publiczne [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Jest nowy projekt kompleksu Fabryka Perun w Warszawie. Będzie niższa zabudowa i inwestycje publiczne [WIZUALIZACJE]
Zajdą spore zmiany w projekcie nowego, dużego kompleksu wielofunkcyjnego, jaki ma powstać w warszawskiej dzielnicy Praga-Południe. Inwestor, spółka Grochowska 301/305 i architekci z pracowni WWAA zaprezentowali zmiany w koncepcji Fabryki Perun na warszawskim Kamionku. Wprowadzone poprawki są efektem głosów i opinii mieszkańców, jaką inwestor otrzymał podczas poprzedniej komisji ładu przestrzennego Rady Warszawy.
Dwie ważne inwestycje wodne i rekreacyjne w województwie łódzkim zakończoneartykuł
Pokaż artykuł
Dwie ważne inwestycje wodne i rekreacyjne w województwie łódzkim zakończone
8 listopada 2023 r., w obecności wiceministra infrastruktury Grzegorza Witkowskiego, oficjalnie zakończono warte niemal 50 mln zł inwestycje na dwóch ważnych dla woj. łódzkiego zbiornikach wodnych. Na zbiorniku Jeziorsko zmodernizowano jaz, dzięki czemu wzrosła ochrona przeciwpowodziowa w dolinie środkowej Warty. Natomiast nad Zalewem Sulejowskim w Smardzewicach powstał nowy teren rekreacyjno-wypoczynkowy.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
REKLAMA